Často kladené otázky

Jak je zasíláno zboží?

Zboží je zasíláno prostřednictvím České pošty službou Balík do ruky, a to do deseti pracovních dnů od úhrady objednávky.

Jaké jsou možnosti platby na e-shopu?

Objednávky lze uhradit online platební kartou nebo bankovním převodem na účet, který je uvedený v objednávce. Zboží není možné zasílat na dobírku.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Ne. Veškeré zboží zasíláme pouze prostřednictvím České pošty službou Balík do ruky.  

Zjistili jste chybu v objednávce?

Kontaktuje naše call centrum na čísle 225 985 225 nebo na emailu: mf@send.cz (po-pá: 8.00 – 18.00 hod.)

Kolik zaplatím za poštovné a balné?

Poštovné a balné pro jednu objednávku stojí 87 Kč v rámci České republiky. Na Slovensko 150 Kč.

Jak postupovat při vrácení zboží?

Odstoupit od kupní smlouvy lze v zákonné lhůtě 14 dní, viz. Obchodní podmínky. Náklady spojené s vrácením zboží hradí kupující. Odstoupení od kupní smlouvy zašle kupující na email mf@send.cz, nebo na adresu: SEND Předplatné (Puntík), Ve Žlíbku 1800/77, Praha 9 – Horní Počernice, PSČ 193 00.

Jak postupovat při reklamaci?

Podrobné informace týkající se reklamace zboží naleznete v Obchodních podmínkách, čl. 6. Reklamované zboží zasílejte na adresu SEND Předplatné (Puntík), Ve Žlíbku 1800/77, Praha 9 – Horní Počernice, PSČ 193 00.

Mám nějaké výhody, když jsem předplatitel Puntíka?

Každý předplatitel časopisu Puntík dostává 4x ročně samolepku s motivem postavičky z časopisu Puntík, dostává zdarma časopis Maminčin Puntík a slevu na nákup do e-shopu Puntík. Vše je zasílané s předplatitelskými výtisky Puntíka.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku?

Kontaktuje naše call centrum na čísle 225 985 225 nebo na emailu: mf@send.cz (po-pá: 8.00 – 18.00 hod.)